donderdag 2 februari 2006

Moeilijke TOPO!















De Alpen...............

Vanmiddag zijn we met school naar de Bibliotheek geweest, daar was een schrijfster Mirjam Mous en zij vertelde wat over de kinderboeken die zij geschreven heeft.

Zoals Vigo Vampier, Fluisterwater, De juf is een heks en Jammie mammie. Ook mochten we haar wat vragen stellen.... Daarna hebben we nog een toneelstukje met haar gedaan... Het was erg leuk en na afloop hebben we een boekenlegger gekregen met haar handtekening er op!

Toen ik vanmiddag uit school kwam ben ik meteen aan mijn huiswerk gegaan, TOPO.... woouuwww ... wat was die moeilijk! Al die plaatsjes die zo dicht bij elkaar liggen, bijna niet te doen... kijk maar op het kaartje......
Ook het schrijven is niet makkelijk... toen Mam mij overhoorde had ik 7 schrijf fouten... Toen heb ik alle foute namen 10 keer opgeschreven, maar als het goed is weet ik nu alles!

Nu ga ik naar bed ... doei .... tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Leon zei

Geography (topography) is interesting. But, as you know, remembering the names can be so hard.

De aardrijkskunde (topo) is interessant. Maar zoals u het weet, kan herinneren van de namen zo hard zijn.