zondag 26 februari 2006

Let's play darts!






















Bord hangt op zolder!

Vanmiddag ben ik men Pap samen naar de bouwmarkt geweest om een mooie grote plank te kopen voor onder het dartbord.
Daarna hebben we het meteen vastgemaakt aan de boekenkast op zolder. Hangt daar gaaf man!

Toen het helemaal klaar was hebben we een paar spelletjes gedaan, ging best lekker. De pijltjes die ik gisteren gekocht heb zijn wel erg goed hoor, gooien erg lekker.

Straks begint de sluiting van de Olympische spelen. Kan maar een klein stukje zien... duurt geloof ik tot wel 11 uur. Nou dat mag ik dus niet helemaal zien, jammer hoor, moet morgen weer vroeg op. Pap en Mam moeten morgen allebei werken en dan ga ik al om half 8 morgenochtend naar Oma, vroeg he?

Doei tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey men-a-men,
wat heb jij een mooi dartbord!!!
ik heb er ook zo heen.
hij hangt wel mooi he!
nou ik ga maar stoppen met me bericht doei doei gr markeyman