donderdag 23 februari 2006

Raar huiswerk!















Truitje naaien......

Vanmiddag hadden we op school weer crea-middag.... dat was vet gaaf man! Vorige week hadden we een kop gemaakt van papier maché. Vanmiddag moesten we een trui naaien met handjes eraan. Juf Hanneke leerde ons hoe we moesten naaien. Eerst de naald in de stof steken en dan terug gaan en opnieuw in de stofsteken, heen en terug. Nou dat is best moeilijk hoor en het gaat heel langzaam. Toen we naar huis gingen had ik het dan ook niet af... en mocht ik het mee naar huis nemen om het af te maken.

Vanavond voor het eten heb ik het even afgemaakt.... De trui is af... mooi he?






















Hij heeft best een enge kop he? Een echte slechterik....

Mam en ik zijn vanavond een hele tijd bezig geweest met het verzinnen van namen... Na veel lachen en namen die echt niet konden moest het dan toch Harry the bad guy worden... Ja ... dat past echt bij hem!

Nu ga ik naar bed... doei ... tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Leon zei

Haha the sweater is cool Men, but "Harry is Scary".

Haha de sweater is cool Men, maar "Harry is Scary".
----
So sad, Harry is a bad lad. -- in English bad, lad, and sad all rhyme.

Zo droevig, is Harry slechte lad. ---
in Engelse slecht, lad, en droevig al rijm.