maandag 14 augustus 2006

Weer regen!

















Het zwembad.... ben hier lekker met een bal bezig die ik ga gooien naar een jongen die aan de rand van het zwembad staat.....

Gister was het goed weer, heb echt de hele middag in het zwembad gelegen! Dat is een gaaf bad hier man!

















De speelboot in het zwembad....

















Carnaval optocht bij de camping....

's Avonds was er in de straat die naar de camping gaat een grote carnavals optocht. Allemaal grote wagens met poppen erop en veel licht. Dat duurde tot bijna 11 uur!

Vannacht werd ik wakker van weer heel veel regen en onweer. Er kwam weer zo veel water naar beneden dat de hele caravan stond te schudden van al dat water wat er steeds maar op kwam....man wat veel.

Mijn vriendje die een paar straten verder op in een tent slaapt was wakker geworden van het water wat de tent binnen liep. Het water stond bijna 20 centimeter hoog in hun tent! Zijn moeder is nu de tent aan het schoonmaken...erg he?

















Onze caravan.......

Nu is het wel lekker weer, het zonnetje schijnt maar het is niet echt warm. Ga zo nog even met mijn vriend naar de gokautomaten lekker spelletjes spelen. Zijn Pap en Mam iets minder blij mee....ja die dingen kosten veel geld, maar ik vind ze erg gaaf!

Opa als u dit leest wens ik u veel sterkte voor morgen als u naar het ziekenhuis moet....gauw weer beter worden hoor!

Doei.......

Geen opmerkingen: