vrijdag 4 augustus 2006

Ajax speelt!















Het plein voor de Arena in Amsterdam..... één uur voor het LG Amsterdam Tournament begint...

Vanmiddag heb ik met Mark weer een leuk spelletje Disney Monopoly gedaan, was alleen wat minder dat Mark het spel won...gggggrrrr.... Pak je nog wel hoor Mark!

Vanmiddag toen Pap thuis kwam zijn we naar de MediaMarkt gegaan. Onze telefoon is plotseling stuk gegaan en daar konden we mooi kijken voor een andere.
Het was heel druk op het plein voor de Arena want het het LG Amsterdam Tournament zou om 7 uur beginnen. Vanavond om kwart over negen moet Ajax spelen tegen Inter....spannend!
Was prachtig om te zien al die mensen die duidelijk eerst nog even bij Febo gingen eten voor ze het stadion in gingen. De vuilnisbak zit echt al helemaal vol man..........

Die telefoon hebben we niet kunnen vinden maar het was toch wel een leuke middag. Ook hebben we op het dak, het parkeerterrein van de MediaMarkt, via een raam nog even staan kijken naar de tribune in de Arena en toen ik op mijn kieen ging liggen kon ik zelf het veld zien......gaaf man, zou best wel naar die wedstrijd willen.
















Op het dak van de MediaMarkt kijk je door een van de ramen precies naar de tribune in de Arena....

Heb bij de MediaMarkt nog wel een gaaf race-spel "on the road" met mooie trucks gekocht voor op mijn nieuwe laptop. Toen we thuis kwamen heb ik het meteen al even gespeeld, vet spel man!

Ga nog even een stukje Ajax kijken op de TV...doei...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: