woensdag 23 augustus 2006

Lyon!

















Hallo daar zijn we weer! We zitten nu in Lyon in het Novotel Hotel en we hebben weer een computer gevonden, niet te geloven he?

Vanmorgen zijn we al vroeg vertrokken uit Toulon om 9 uur en zijn toen zoals we gisteren al besloten toch maar niet richting Ruud en Femke in Les Landes gegaan....dat is echt veel te ver. We zijn even voorbij Toulon naar boven gegaan en zijn zoals we van plan waren dan ook in Lyon uitgekomen.

Vanmiddag weer meteen het zwembad hier in gedoken ....alleen was het water hier erg koud. Het schijnt hier ook niet zo warm geweest te zijn als wij het hadden in het zuiden....nou dat voelde ik dan ook!

Daarna heeft Pap gebeld met Stan van Domaine de Beauvoir om te vragen of ze daar voor ons morgen nog een plekje hadden, nou dat was gelukkig zo. Kan niet wachten om een duik te nemen in hun nieuwe zwembad en natuurlijk Mho de hond weer te zien!

Vanavond lekker gegeten bij een Amerikaans restaurant, daar heb ik een hamburger gegeten die bijna niet op mijn bord paste...groot en lekker!

Ik ga stoppen want het is al weer laat en we gaan zo naar de kamer........ Weet niet wanneer ik weer zal bloggen maar we gaan er van uit zaterdag in de loop van de dag thuis te komen.....misschien tot dan, doei!

Geen opmerkingen: