zondag 20 augustus 2006

Nice!

















De toren van Pisa....

Eergisteravond was de loterij van de kassabonnetjes die ik samen met Stijn allemaal in de bus gedaan heb bij de kassa van de supermarkt op de camping. We hebben er in het totaal meer dan 240 ingedaan. Ik hoopte zo de fiets te winnen, maar dat is jammer genoeg niet gelukt. Wel won ik een enorm pak koffie, hele bonen, maar toch leuk dat ik iets gewonnen had toch?

Gisteren vertrokken uit Venetie en zijn toen gereden naar Pisa. Daar waren we al vroeg om 2 uur. Man wat staat die toren scheef! Wel mooi maar erg druk, en de eerste mogelijkheid om er op te gaan was pas s avonds om half negen, nou dat hebben we dus maar niet gedaan.






















Woooouuuuwwww....ik kan hem niet tegen houden hoor!

Pisa is een hele leuke stad, heb er ook een paar leuke glas dingen voor in mijn souvenier kastje gekocht, mooi man!

















Echt leuke dingen te koop!

Na de toren zijn we een hotel gaan zoeken, nou dat werd een luxe hotel in Pisa man mooi, met een zwembad waar ik natuurlijk in moest.

















Het zwembad bij ons hotel in Pisa...

Vanmorgen hadden we een ontbijt met allemaal lekkere dingen, zat zo vol dat ik de hele dag niets meer heb gegeten.

Na het ontbijt zijn we vertrokken en zouden we naar Diano Marina gaan. Wat was het daar druk zeg, geen hotel te krijgen. Hadden we een hotel gevonden, was er geen plek om de auto te parkeren, alles vol, vol en nog voller. Toen zijn we maar door gereden naar Frankrijk en daar zijn we nu. Zit nu achter een computer in een hotel in Nice....mooi is het hier!
Marijke....ze hebben hier een palmbomen, die zou jij helemaal geweldig vinden..... wooooouuuuwww!

















De palmbomen langs de weg van ons hotel....

Moet nu stoppen met bloggen Mam wil nu even op internet kijken waar we morgen naar toe gaan...... tot later....doei!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi allemaal doe rustig aan en geniet ervan "take your time".
Groetjes van de buurtjes en kusjes van Tim.