zondag 6 augustus 2006

Raspatat?











Lekkere friet!

Vanmiddag toen ik een stukje ging fietsen kwam ik Patrick, Justin en Mark tegen die waren aan het vissen in het meertje bij school. Zij gingen toen naar de snackbar om raspatat te eten nou dat zag er lekker uit! Die patat spuiten ze en daarna bakken ze het in het vet, raar soort patat. Ben toen gauw naar huis gegaan om geld te halen daar had ik ook wel trek in.

Nou het was lekker man! Had ik nog nooit gegeten, nou dat neem ik vast nog wel een keer hoor, zo lekker man....












Wildlife Tycoon

Toen ik terug kwam heb ik weer even lekker achter mijn computer gezeten, mijn nieuwe spel spelen Wildlife Tycoon, zo'n gaaf spel. Daar kan je dierentuinen mee bouwen met allemaal soorten dieren erin, die je dan moet verzorgen. Daar kan ik wel uren meespelen en het is steeds weer anders.....

Ga nog even spelen met mijn nieuwe spel...doei...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: