zaterdag 26 augustus 2006

Ikke jarig!

















Taart met 11 kaarsjes........















Gisterenmorgen zijn we vertrokken uit Beauvoir. Het was er weer erg leuk! Heb daar weer ontzettend leuk gespeeld met Mho de hond.

















Ook mocht ik groenten uit de moestuin plukken, meloenen, tomaten en nog veel meer.....






















Groenten meegekregen van Ria, allemaal dingen die ik zelf geplukt heb uit de groententuin, leuk he?

















Het zwembad in Domaine de Beauvoir.....

Ook heb ik nog gezwommen in hun nieuwe zwembad, alleen als je boven water kwam was het een beetje koud.

















Avondeten in Domaine de Beauvoir met alle gasten en Ria en Stan.....

Toen zijn we doorgereden naar de plaats Roubaix 8 kilometer van de Belgische grens, de stad die bekend is van het wielrennen en hebben daar geslapen in een mooi hotel in het centrum.

















Roubaix...de wielrenstad......

Ook hebben we daar gisteren in de uitverkoop nog een paar mooie Nike dingen gekocht. Een trainingspak, een bodywarmer en een mooie trui, dat trainingspak heb ik meteen gekregen voor mijn verjaardag, gaaf man!

















Allemaal Nike kleding voor een paar tientjes en natuurlijk in het rood he, is mijn lievelingskleur!

Vanmorgen toen ik wakker werd in het hotel was ik jarig... en zijn we snel vertrokken om in iedergeval in de middag thuis aan te komen.

's Middags toen we thuis kwamen, kwamen Opa en Oma al langs met een mooi cadeautje, een mooi glaswerkje voor in mijn verzamelkastje en geld! Helemaal geweldig!

's Avonds zijn we met Opa en Oma mee uiteten geweest bij meneer Wong....oooohhhh..... dat is toch zo lekker! Ook kreeg ik daar een feest toetje met vuur, zo cool man!

















Wat een vuur he?

















Ikke en mijn feesttoetje.... samen met de mevrouw die mijn toetje maakte op de foto....

Was een leuke dag.....maar nou ga ik slapen in mijn eigen bedje....mmmmmm....lekker! Doei tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Leon zei

Happy Birthday Men!

Gelukkige Verjaardag Men!