vrijdag 18 augustus 2006

Strand!

















Hier zit ik helemaal in de golven met mijn surfboard...

Gisteren zijn we de hele dag naar het strand geweest, het was er prachtig! Man wat een hoge golven! Vooraan waren de vrouwen-golven maar achter in de echte mannen- golven, zo hoog echt vet man! Ging iedere keer op mijn surf-board zo de golven in cool man. Samen met Stijn, Maarten en Sook doken we in de golven, prachtig.

Vanmorgen is Stijn naar huis gegaan... is wel jammer maar ik heb zijn e-mail adres dus we kunnen mailen.

Morgen vertrekken we van de camping en gaan we richting Pisa. Ik wil zo graag die scheve toren eens zien... Wat we daarna gaan doen weten we nog niet, maar in iedergeval gaan we richting Frankrijk.

Dit zal voorlopig wel de laatste keer zijn dat we bloggen, maar misschien kom ik onderweg nog een computer met internet tegen je weet maar nooit...... Groetjes en tot later!

Geen opmerkingen: