woensdag 31 mei 2006

Yes, geslaagd!


















Vandaag het verkeersdiploma gekregen!

Vanmorgen op school kregen we eindelijk het diploma... goed he? Ben wel blij dat ik geslaagd ben hoor!

Vanmiddag uit school voor de laatste keer mijn spreekbeurt gedaan. Nou het ging best goed. Later kwam pap thuis en heb ik samen met hem de brownies gebakken. Toen we het deeg maakte rook het al zo lekker, helemaal naar chocola!

















Na het bakken zijn we naar Ruud en Femke gegaan, Thomas vierde zijn verjaardag. Die had een vet mooie fiets voor zijn verjaardag gekregen man! Een bmx fiets een stuntfiets. We zijn toen met zijn allen de spottershill op geweest op het oude terrein van de floriade en zijn toen keihard naar beneden gereden met de fiets, zo vet gaaf man!

Na het eten zijn we naar huis gegaan.... en heb ik thuis een klein stukje van de brownies gegeten.... lekker man! Nu moet ik echt naar bed want morgen moet ik mijn spreekbeurt doen..... spannend! Doei... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: