woensdag 17 mei 2006

Verkeers-examen!















Wachten tot ik van de politieman mag vertrekken.......

Vanmorgen moesten we met de hele groep 7, 22 kinderen naar het parkeerterrein in het dorp fietsen waar de politie al op ons stond te wachten. Als eerste moesten we een veiligheids vest gaan halen met een mummer erop.

















Daarna moesten we in een rij gaan staan voordat we mochten vertrekken. Iedere minuut mocht er iemand vertrekken. Die politieman hier op de foto was heel erg aardig, hij had voor iedereen een praatje.Hij vroeg dan of je zenuwachtig was en zei dat je goed op de borden langs de kant van de weg moest letten.


Allemaal wachten................................Ik op weg!

Er stonden overal route borden langs de weg die je moest volgen en gewone verkeersborden zoals stopborden, voorrangsborden, haaientanden en nog veel meer. Om de zoveel meter was er een controle post met iemand die opschreef of je alles goed deed. Alleen één bord kon ik niet zien omdat er net iemand voor stond toen ik langs reed, daarom reageerde ik misschien een beetje laat op dat bord... ja daar kon ik ook niets aan doen, toch?


Kom net terug van mijn trip............Terug naar school

Het kan alleen nog even duren voor we horen of we geslaagd zijn .... De politie moet al die lijsten van al die kinderen bekijken, totaal bijna 90 kinderen van alle scholen in ons dorp.

Nou ik hoop maar dat ik geslaagd ben.....

Was een leuke dag... ga naar boven... doei ...tot morgen!


See the English version