donderdag 4 mei 2006

20.00 uur Dodenherdenking!















Hier leg ik mijn bloemen neer.....

Vanavond na het eten om half 8 zijn we naar het dorp gereden voor de Dodenherdenking hier bij ons in het dorp. We kwamen om ongeveer 10 over half 8 aan bij het monument en er stonden al heel veel mensen. Wij gaan ieder jaar naar het monument waar ze in de oorlog 10 mannen hebben doodgeschoten maar nog nooit waren er zo veel mensen als vanavond, wat was het druk!

Er waren dit jaar 4 meisjes die muziek maakten en 1 man die op een trompet de Last Post speelde. Na de 2 minuten stilte legde de Loco burgemeester een bloemenkrans.


De Last Post...........................................Mijn bloemstuk

Meteen daarna mocht ik samen met de man van het 4- en 5 mei beweging mijn bloemen bij het monument leggen.

Aan het einde speelden de meisjes het Wilhelmus en iedereen zong het mee, was best heel mooi al die mensen die heel hard zongen.















Iedereen naar huis............

Het was een hele mooie herdenking...

Ga naar boven... doei...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: