zondag 7 mei 2006

Oom Jos jarig!















Oom Jos 65 jaar!

Vanmiddag zijn we naar Amsterdam gegaan ... Oom Jos vierde zijn verjaardag en dat hij gaat stoppen met werken. Ik mocht alle cadeautjes aanpakken en de namen erop zetten.


Had mijn eigen tafletje en daar heb ik alles gedaan.... Hij kreeg veel cadeautjes man!





Toen iedereen binnen was gingen we eten.... hele tafels vol met schalen met eten... en lekker!

Toen iedereen klaar was werden alle schalen weggehaald en gingen ze de tafels weer vol zetten met allemaal nagerechten. Franse kaas, taart, spekkoek, en een hele schaal met vers fruit...lekker!

Na afloop kreeg ik nog een hele leuke envelop met een hartstikke goeie bijdrage voor de laptop waar ik voor aan het sparen ben... goed he?

Was een leuke dag maar nou moet ik naar bed.... morgen weer naar school... vakantie is voorbij! Doei ...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: