zaterdag 20 mei 2006

Atelier-route!
















Pap en ik lopen langs het kunstfort...



Vandaag en morgen is het weer Atelier-route hier in de buurt. Dit jaar doen er wel 30 kunstenaars mee die dan open dag hebben. Dan kan je zomaar binnen lopen en met de kunstenaars praten en alles bekijken.

Vandaag zijn we bij een paar beeldhouwers geweest. De leukste was wel in Cruquius dat is een heel groot atelier van de kunstenaares Esther Velzeboer. We hebben een hele tijd met haar staan praten want zij geeft ook les aan kinderen. Als ik wil kan ik op zaterdag tussen 11 uur en half 4 bij haar 2 uurtjes op les. Dan moet ik zelf een steen meenemen, die moet ik dan kopen bij Keramikos, lijkt me zo vet gaaf man! Wil al zolang een eigen beeld maken....

Daarna zijn we naar Vijfhuizen gegaan naar het Kunstfort. Daar waren een paar kunstenaars. Er was ook een mevrouw die maakte hele grote beelden van stof en van plastic. Jammer was het alleen dat we wat laat daar waren en de meeste al dicht waren.......
Het Fort zelf is wel erg mooi man! Er was zelfs een heel mooi restaurant in en een hotel!


Ingang van het fort...........................Fort met de gracht...


Het restaurant ..................................Terras bij het Fort

Morgen gaan we misschien nog naar een paar andere beeldhouwers ...... Zo mooi man al die beelden, ik ben er gek op. Over een paar weken gaan we ook op vakantie naar Frankrijk en gaan we een cursus boetseren volgen in een Frans landgoed..... spannend!

Ga naar boven.... doei....tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: