maandag 29 mei 2006

Kampioen met mijn team!















Medaille gekregen ........

Vanavond de laatste bowling league van dit seizoen gespeeld.
















Daarna gingen we met zijn allen eten in het restaurant en was er de prijsuitreiking.
Samen met mijn team ben ik kampioen geworden van het eerste gedeelte van het jaar en kregen we een medaille!
















Aan het eind van de prijsuitreiking moest ik nog een keer naar voren komen en kreeg ik nog een prijs "hoogst steigend " bij de jongens over het hele seizoen 2005 - 2006! Ben van een gemiddelde van 69 pins naar 178 pins gegaan.

Wooouuuuhhhwww..... was me het avondje wel hoor! 2 keer een prijs...geweldig man!


De medaille gewonnen met mijn team en de prijs voor Hoogst Steigend van het seizoen 2005 - 2006

Het is inmiddels al weer laat .... ga naar boven... doei tot morgen!


See the English version

4 opmerkingen:

Leon zei

Wow! Congratulations Men! "Most improved player" (highest riser) shows you worked very hard.

Wow! Gelukwensen Men! De "meeste betere speler" (hoogste steigend) toont u zeer hard werkte.

Anoniem zei

Congratulations Menno!
Tante Suus

men-a-men*s zei

Bedankt Leon!

men-a-men*s zei

Bedankt Tante Suus