vrijdag 26 mei 2006

Kip staat te drogen!















De kip die ik gisteren gemaakt heb op de keramiek-markt in Gouda......

Mijn kunstwerk staat in de keuken te drogen! Aan de buitenkant voel je dat hij al een beetje hard wordt, maar het zal toch echt een paar weken duren voor hij helemaal droog is.

Vanmorgen zijn we naar Keramikos geweest. Daar hebben we een hele grote speksteen voor mij gekocht die ik over een tijdje op de cursus beeldhouwen bij de kunstenares Esther Velzenboer ga gebruiken om een mooi beeld van te maken. Ook hebben we een paar mooie stenen blokjes gekocht die we mee gaan nemen naar Frankijk waar we de cursus boetseren gaan doen. Het zijn een soort voetstukjes waar je dan iets van klei op kan zetten. Kan niet wachten tot we naar Frankrijk gaan......

Vanmiddag heb ik Mam geholpen met het schilderen van de muur in de hal. Later op de dag heb ik Pap weer geholpen de muur voor de 2e keer te schilderen. Mooi geworden!

Ga naar boven... doei... tot morgen!






See the English version

Geen opmerkingen: