zondag 14 mei 2006

Feeeeeeeeeest!















Oma met een heel mooi feest-toetje...

Gistermiddag na de bowling zijn we naar Ikea geweest om bloemmetjes te kopen om een mooi bloemstuk voor Oma voor moederdag te maken. Daar heb ik een hele grote vaas gekocht met 3 bossen bloemen.

Toen we thuis kwamen ben ik meteen begonnen daar een mooi bloemstuk van te maken.... mooi geworden! Eigenlijk is het vandaag moederdag maar heb het bloemstuk gisteren maar gegeven...... Heeft ze er een dag langer plezier van toch?


Borreltje drinken bij Opa en Oma in de tuin...

Eerst hebben we nog een borreltje gedronken bij Opa en Oma in de tuin en toen zijn we naar het restaurant gegaan om Oma's verjaardag echt te vieren. Was mooi daar man!


Allemaal aan tafel............................Ruud en Femke aan de soep

Ik aan mijn toetje.......................Opa enOpa en Oma

Het eten was erg lekker... ik heb spareribs gegeten, man wat was dat lekker zeg, heb ze allemaal opgegeten! Na het eten kreeg Oma een echt feest-toetje met een vuurspuiter erin!

Het was allemaal erg gezellig en erg lekker!

Tot later!


See the English version

Geen opmerkingen: