donderdag 1 juni 2006

Spreekbeurt!
















Mark en ik zijn mijn spreekbeurt aan het voorbereiden.....

Vanmiddag moest ik al om kwart voor één naar school om alles klaar te zetten voor mijn spreekbeurt. Mark kwam me al om 10 over half één ophalen van huis want die zou mij helpen met alles klaar zetten en ophangen.
















Kranten van de begrafenis van J.F.K. uit 1963 ophangen.....

Ik was best wel zenuwachtig maar het ging allemaal heel erg goed. Iedereen vond het heel erg leuk en aan het einde heb ik iedereen een stukje van de brownies gegeven. Toen werden er cijfers gegeven en het werd toen een 8 1/2. Veel kinderen vonden dat eigenlijk te laag omdat er andere kinderen ook wel eens een 8 1/2 kregen maar die waren volgens veel kinderen minder goed. Maar ik ben blij het het die 8 1/2 hoor! Gelukkig dat zit er op!

Ik ga naar boven moet mijn koffer nog pakken... Morgen gaan we naar Frankrijk om de workshop boetseren te doen...spannend! Ik weet niet wanneer ik weer terug ben op het web om julllie alles te kunnen vertellen..... Tot dan... doei...!


See the English version

1 opmerking:

Anoniem zei

Wel een mooi bord!!!!

Gr markeyman