vrijdag 29 september 2006

Opa Frans op vakantie!














Zo gaat hij op vakantie.....

Vanmorgen moest ik voor ik naar school ging eerst naar de orthodontist in Amsterdam. Ik moest gipshappen. Ze hebben met rose gips met bosbessen pepermunt smaak een afdruk gemaakt van mijn tanden. Je heb dan wel een mond vol troep zeg! Had het gevoel dat het rose gips mijn neus uit kwam.....

Nou gaan ze kijken wat voor een beugel of ik krijg. Maar dat duurt nog 2 maanden voor dat ik dat te horen krijg. Moeten ze wel erg lang over nadenken he?

Daarna ben ik naar school gegaan en had ik vandaag 2 toetsen, taal en geschiedenis....... Maar nu is het gelukkig weekend en ga ik morgen lekker naar de bowling.

Morgen komen opa en Oma terug uit Spanje, hun vakantie is alweer over.
Opa Frans gaat morgen pas weg naar Zuid Frankrijk en Spanje. Hij gaat met oom John en tante Hanneke mee in de camper.... spannend! Lijkt me wel gaaf hoor in een camper...heb je altijd je huis bij je, ja toch?

Opa, oom John en tante Hanneke....ik wens jullie een hele fijne vakantie! Doei!

Misschien kunnen jullie onderweg wel eens reageren op mijn weblog? Gewoon bij "Je reaktie graag hier!" Dit zinnetje staat onder ieder stukje wat ik schrijf iedere dag. Vergeet niet de

Word Verification

de raar geschreven letters in te tikken anders pakt je reaktie niet.

Op heel veel campings hebben ze een computer met internet. Wij hadden van de zomer ook bijna overal waar we overnacht hebben wel een computer. Laat dan eens horen waar jullie zitten....hoor graag van jullie.....doei!

Ga naar boven...doei...tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Anoniem zei

Hi,
We zitten klaar voor de start in de hal van het hotel.Het is nu 11.35U. en om 13.10 worden we opgehaald. Hopelijk geen vertaging. Gisteren hebben mensen bijna 5 uur vertraging gehad.
Nou, we zien jullie vanavond, groetjes van Opa en Oma.