woensdag 27 september 2006

Kinderpostzegels verkopen!

















Uitrekenen voor hoeveel geld ik verkocht heb.....

Vanmiddag ging de school om 12 uur uit en mochten we met de lijsten voor de kinderpostzegels langs de deuren gaan. Ik ben meteen naar die mevrouw die vorig jaar voor €32,-- postzegels bij mij kocht gegaan. Maar nu deed daar een man open.... Eerst dacht ik nog...nee he ze is er niet... Maar die man die kocht voor €41,-- aan kinderpostzegels, zo gaaf man! Was ik effe blij dat ik meteen daar naar toe gegaan ben!
Daarna ben ik door gegaan en al snel had ik een aardige lijst vol.

Vanavond na het eten heb ik alles bij elkaar opgeteld en heb ik tot nu toe €138.-- Dat is al aardig veel he? Morgen ga ik verder...

Ga naar boven....doei....tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: