vrijdag 15 september 2006

Grote clubactie!





















Bedankkaartje van de grote clubactie....

Vanavond ben ik weer voor het eerst naar trompetles geweest. Daar hadden ze de folders klaar liggen voor de grote clubactie. Iedereen van de club kreeg een pakketje mee naar huis, waar alles in zat. We moeten dan langs de deuren om loten te verkopen. Die loten kosten €2,50 en €2,-- van het lot gaat naar de club. Daar koopt mijn Club Showband Prins Willem Alexander dan weer nieuwe instrumenten van. Ik leen mijn trompet ook van de club en als die nou kapot gaat krijg ik van de club een andere. Nou dat vind ik wel een heel goed doel hoor!

Mensen moeten eerst inschrijven voor een lot en dan moet ik over een paar weken de loten rond brengen en dan moeten de mensen ook pas betalen.

Mam schreef meteen in voor het eerste lot en toen ben ik naar Grote Opa en Oma geweest en die schreven meteen in voor het 2e lot. Toen ben ik nog naar buurman Piet gegaan en die schreef in voor 2 loten, gaaf he?

De trompetles was erg leuk we hebben een gaaf nummer opgekregen wat we moeten leren "The final Countdown". Wel erg moeilijk maar ik ga echt nu iedere dag studeren!

Ga nu stoppen even aan Mam mijn nieuwe nummer laten horen! Doei... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: