woensdag 6 september 2006

Alweer jarig!

















IJsjes, nog thuis in de vriezer...........

Vandaag was het alweer feest, mijn verjaardag op school en ging ik trakteren! Vanmorgen ben ik met cake en chocolade voor de juffen en meester naar school gegaan. Om kwart over 10 kwam Pap naar school met een koeltas met ijsjes....mmmmm.... lekker.

Toen moest ik op de tafel gaan staan en ging iedereen zingen, lang zal die leven. Daarna heb ik iedereen een ijsje gegeven en mocht ik de klassen rond met Mark en thomas met de cakejes voor de juffen. Nou dat hebben we even snel gedaan. In 10 minuten waren we in alle 7 klaslokalen geweest en konden we daarna nog lekker buiten spelen.

Ga nog even buiten spelen, bijna iedereen van mijn klas is nog buiten, het is eindelijk weer eens mooi weer! Doei ...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: