donderdag 28 september 2006

Muggen, muggen en nog eens muggen!

















Muggen doodmaken....

Vanmiddag na school ben ik bijna de hele middag bezig geweest met mijn huiswerk. Eerst aan mijn nieuwe werkstuk over computers en toen geschiedenis waar ik morgen een toets van krijg.
Vanavond na het eten heb ik nog mijn TOPO gedaan, Afrika waar we maandag een toets van krijgen.

Na de TOPO ben ik bezig geweest met het doden van de muggen met een electrische muggen mepper. Stinken man die verbrande muggen! Man wat zijn er weer veel muggen ik heb er net in de huiskamer wel 8 dood gemaakt..... Het is ook veel te warm, het is al herfst en het was vandaag nog 22 graden! Ze zeiden vandaag bij het nieuws dat we de warmste september maand hebben sinds 300 jaar!

Ga naar boven....doei tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: