maandag 18 september 2006

Gaten in mijn bal!

















Helemaal klaar om mee te spelen.....

Vanavond na de bowling zijn we naar Jos Goedhart geweest om gaten te laten boren in mijn nieuwe bowlingbal. Dat is een mooi gezicht man hoe dat gaat! Eerst moet je met de vingers in een nep bal en dan voelen of die goed zit. Dan gaat Jos kijken naar je hand en gaat hij alles uitmeten op je bal en dan gaat hij echt boren met een hele grote boormachine, gaaf hoor!

Toen hij klaar was moest ik een paar keer gooien met mijn bal. Vond ik best wel eng hoor zo midden in de winkel, ben je toch bang dat je te hard gooit. Maar hij was prima, kan niet wachten tot zaterdag dat ik hem uit kan proberen.

Opa en Oma zitten nu in Spanje en ze zeggen het erg leuk te hebben. Donderdag gaat zij met nog een paar mensen naar Sevilla, daar zijn wij 2 jaar geleden ook geweest.
Sevilla is leuk en daar is ook een hele mooie kerk de Giralda met het graf van Columbus!


Giralda......


Plein voor de Giralda..


Het graf van Columbus in de kerk de Giralda...


Ikke foto's maken in de tuinen van Alcazar...

Veel plezier hoor Opa en Oma in Sevilla!

Ik ga gauw naar bed want het is al laat....doei...tot morgen!


See the English version

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Beautiful pictures Maud en Menno!

men-a-men*s zei

Bedankt tante Suus!
De foto's zijn mooi maar de stad is veel mooier!

Leon zei

These photos remind me of my trip to Sevilla. The city is indeed beautiful.

Deze foto's herinneren me aan mijn reis aan Sevilla. De stad is inderdaad mooi.