zaterdag 30 september 2006

Expositie Beeldhouwatelier!
















Atelier Esther Velzeboer....

Vorige week een uitnodiging gekregen van Esther Velzeboer om te komen kijken op de expositie van haar leerlingen. Daar zijn we vanmiddag even wezen kijken, mooi man! Allemaal beelden gemaakt door mensen die daar les krijgen, zo gaaf! Over een paar weken ga ik daar ook op les. Ik heb een paar maanden geleden al eens een mooie steen gekocht waar ik dan een beeld van ga maken.

















Beeld gemaakt door Esther Velzeboer...

Er was daar een mooie schelp gemaakt van marmer.... zo iets wil ik ook maken. Kan niet wachten daar te beginnen, lekker hakken in een mooi stuk steen!

Vanavond Opa en Oma van Schiphol gehaald, die kwamen terug uit Spanje, man wat waren die bruin! Toen we thuis kwamen kreeg ik van Opa en Oma een gaaf shirt, een hele gave rode, van Ferrari, zo vet cool man! Heb het meteen aagetrokken. Daarna hebben we bij ons thuis lekker mosselen gegeten die mam had klaar gemaakt.....mmmm zo lekker!

Het was erg gezellig maar nu ga ik naar bed....doei...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: