zaterdag 23 september 2006

Ferrari in de straat!

















Ikke foto maken van de Ferrari met mijn mobiel.....

Vanmiddag zijn we naar Amstelveen geweest omdat er iets niet goed was met mijn mobiel, die meneer in de winkel deed effe tjoek, tjoek in de computer en hij deed het!

Toen we weer thuis kwamen stond er bij ons om de hoek een Ferrari in de straat.... man die was gaaf! Hij was knal rood en hij glom! Heb er met mijn mobieltje meteen een paar foto's van gemaakt, zo vet cool man!

















Nog een keer de Ferrari....zo vet cool man!

Ga nog effe buiten spelen...... doei...tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Anoniem zei

Hi, we hebben je nieuwe ferrari gezien hoor.. Wat een car, wat die bij ons in buurt moet weet ik ook niet.Vandaag was hier denk ik de warmste dag. We zijn de hele dag aan het strand geweest Wat we morgen gaan doen is nog niet bekend. Kortom, we genieten als de pest We zullen nog wel een keertje kontakten. Groetjes van
Opa en Oma.