vrijdag 8 september 2006

Heg weghalen!

















Het slopen van de oude heg naast de voordeur.

Vanmiddag toen ik uit school kwam was Mam begonnen met het snoeien van de heg in onze voortuin. Hij moest eruit, want er zaten alleen aan de bovenkant nog maar blaadjes, de onderkant was helemaal kaal en dood. Nou dat vind ik mooi werk man!

Toen Mam stopte ben ik nog doorgegaan, hij moest en zou eruit vandaag. Alleen toen waren de zwaarste stukken met de wortels nog over. Piet de buurman zei toen als ik die stronken ook uit de grond zou halen zou ik van hem een biertje krijgen. Hij dacht zeker dat ik het niet voor elkaar zou krijgen, anders had hij nooit gezegd dat ik een biertje zou krijgen.

Na een paar uur had ik één hele stronk uit de grond, zwaar werk maar het was gelukt! Dus kreeg ik van Piet een biertje. Mam keek wel een beetje raar maar ik had de weddenschap gewonnen dus kreeg ik mijn biertje, was best lekker hoor!

















Ikke aan het bier..effe proosten met Piet!

Ga naar boven...doei...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: