donderdag 14 september 2006

Leuke les op school!


















Laatste restje Ben & Jerry's ijs..........

Vandaag hadden we een hele leuk les op school, het ging over Architectuur! Ik vind architectuur zo gaaf man. Een paar jaar geleden zei ik altijd dat ik architect wilde worden, ik vind het nog steeds leuk. Huizen tekenen en alles wat daarbij hoort, wegen en nog veel meer. Bijna niemand in de klas vond het een leuke les, maar ik vond het jammer dat de les afgelopen was....... Misschien wordt ik nog wel eens architect. Dan moet je wel veel leren, maar dat vind ik niet erg, vooral rekenen is erg leuk en natuurlijk tekenen!

Vanavond na het eten hadden we als toetje het laatste restje Ben & Jerry's ijs (dat wat we gewonnen hadden van de week)... man het is zo zonde dat het op is, dat is echt zo lekker ijs!

Ga naar boven.....doei...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: