vrijdag 9 juni 2006

Wuppies sparen!















Wuppies van Albert Heijn.....

Gisteren toen we boodschappen gingen doen kregen we bij de kassa een heleboel Wuppies..... Oranje voetbal fan dingetjes. Bij elke €15,-- aan boodschappen krijg je een Wuppie bij Albert Heijn. Maar ik had al snel door dat een heleboel mensen die dingen helemaal niet willen hebben, dus ging ik bij de kassa staan en dan kreeg ik iedere keer de Wuppies van de mensen die ze niet wilde. Zo ging ik gistermiddag al met een hele berg van die dingen de deur uit.

Vandaag gingen we weer naar Albert Heijn maar dan in Hoofddorp... nou daar waren de Wuppies al op! Toen ben ik met de kassa-bon 's middags naar Albert Heijn bij ons op het dorp geweest en daar kreeg ik toen nog een hele hand vol van die dingen, ze zijn gaaf man!

Aan die Wuppies zit een strookje dat je op een kaart moet plakken. Drie strookjes op een kaart kan je inwisselen voor een grote Wuppie + €2,95. Die zijn gaaf man helemaal oranje! Nou die heb ik meteen gekocht... je ziet hem boven op de foto, mooi he?

Nou ik ga stoppen want het WK voetbal gaat weer verder.... spannend hoor die wedstrijden..... Doei tot morgen!


See the English version

3 opmerkingen:

Leon zei

Hoi Men!

Met een Wuppie, Wuppie, Wuppie
Staat echt niemand in z’n uppie
Ja, Oranje gaat het doen

hahahaha

men-a-men*s zei

Die vind ik leuk! Met Wuppie Wuppie, staat echt .......

Anoniem zei

Meer over de historie van de Wuppie op :http://www.hotfrog.nl/Companies/Interall-Group/FullPressRelease.aspx?id=1119