woensdag 28 juni 2006

Voetbalschoenen?



















Voetbalschoenen ....tja waar haal ik die vandaan?

Vandaag vertelde de juf dat de sportdag vrijdag 30 juni toch door gaat. Nou dat wordt een druk dagje vrijdag! Vrijdag morgen gaan we met groep 7 en 8 van onze school naar het Amsterdamse bos en daar hebben we dan onze sportdag samen met nog een heleboel andere scholen.

's Middags als we terug komen uit het Amsterdamse bos hebben we meteen zomerfeest op het schoolplein. Allemaal spelletjes doen met eten erbij en heel veel leuke dingen. Zomerfeest is het leukste feest wat we hebben op school!

Dan moet ik 's avonds nog naar mijn trompetles en om half 8 hebben we een uitleg avond over de trompetles van volgend jaar. Dat wordt een hele drukke dag!

Vandaag vertelde de juf dat we vrijdag met de sportdag voetbalschoenen aan moeten en enkelbeschermers.... Nou dat is heel erg jammer die heb ik niet. Mam zegt dat zij die echt niet even gaat kopen voor één dag. En wat zijn nou enkelbeschermers? Geen idee...
Nou dan ga ik maar op mijn gewone schoen, zit niets anders op....

Ga naar boven ...doei... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: