vrijdag 23 juni 2006

Tante Suze weer thuis!






















Tante Suze is weer in Canada.....

Vanmiddag na school ben ik naar de bibliotheek geweest. Ik ben voor school bezig aan een werkstuk dat gaat over Artis en het boek dat ik nodig had hadden ze niet bij ons op het dorp. Dat moesten ze bestellen en moest helemaal uit Hoofddorp komen.










De bieb bij ons op het dorp......

Van de week al hadden we een brief thuis gehad dat het boek bij de bibliotheek hier op ons dorp klaar lag en dat heb ik vanmiddag even opgehaald.


















Het boek van Artis.....

Nu kan ik tenminste weer verder met mijn werkstuk over Artis......

Vanavond toen ik naar trompetles was belde tante Suze dat ze weer veilig terug was in Canada. Ik vind het best wel jammer dat ze weer terug is.... vind het wel gezellig van die leuke etentjes, vooral als ik de voorgerechten mag maken!
Tot gauw tante Suze!

Ga naar bed.... doei....tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: