donderdag 8 juni 2006

Weer thuis!













Domaine de Beauvoir.......

Gisteravond zijn we thuis gekomen van vakantie. We zijn bijna een week in Frankrijk geweest in Beauvoir. Daar hebben we en cursus boetseren gedaan, gaaf man! Ik heb een mooie zeeleeuw gemaakt! Nou dat was best moeilijk hoor! De eerste keer was hij de volgende dag helemaal in elkaar gestort en kon ik opnieuw beginnen. Dat was niet leuk maar gelukkig heeft Ria die les gaf mij toen geholpen een nieuwe te maken.
















Mijn zeeleeuw.....

Het was daar in Frankrijk heel erg leuk! Ik heb het erg naar mijn zin gehad en heb ook heel veel gespeeld met een andere jongen Dirk Jan en met de hond Mho. Die was leuk man! Die wilde altijd maar spelen met de bal of met een stok.... zo gaaf!















Mho met zijn bal.....

Ik zal vandaag nog alle foto's van de vakantie in mijn foto album zetten....... Tot later!


See the English version

Geen opmerkingen: