woensdag 14 juni 2006

Regen, voetbal en huiswerk....











Wedstrijd Saudi Arabië - Tunesië

Vanmorgen op school meteen gezegd dat de Topo die we morgen krijgen niet klopt, er zitten allemaal fouten in... De meester heeft toen alles wat ik met Mam gisteren uit de atlas gehaald heb nagekeken en dat was helemaal goed. Daarna kreeg iedereen uit mijn klas een kopie van mijn eigen gemaakte nieuwe Topo om het van die kaart te kunnen leren.

Vandaag regende het bijna de hele dag.... saai hoor. Maar ik had gelukkig binnen nog genoeg te doen, Topo leren en TV kijken.... WK voetbal! Vanmiddag was er Spanje tegen Oekraïne, het werd 4 - 0 voor Spanje.

Vanavond gekeken naar Saudi Arabië tegen Tunesië, was wel een leuke wedstrijd.... de Saudies hebben nog nooit een doelpunt gemaakt in een WK. Toen werd het plotseling 1 - 1 ! De Saudies gingen meteen op de grond liggen bidden... mooi gezicht man! Maar toen werd het 2 - 1 voor Tunesië. In de laatste minuten maakte de Saudies toch nog 2 - 2 en weer gingen ze op de grond liggen bidden!

Jammer maar nu moet ik naar bed....... had nog wel meer voetbal willen kijken maar ja..... morgen weer naar school.
















Morgen gaan we met de hele klas naar Amsterdam naar het Rijksmuseum... kijken naar de schilderijen van Rembandt de nachtwacht enzo. Dit jaar is het 400 jaar geleden dat Rembrandt geboren werd.














Doei...tot morgen!


See th English version

Geen opmerkingen: