dinsdag 13 juni 2006

Topo klopt geen bal van!






















Topo kaart oost Europa....

Vanavond na het eten mijn Topo zitten leren voor donderdag ... Kwam er al snel achter dat er geen bal van klopte.

  • Nr. 27 op de kaart staat niet in het rijtje met namen
  • Nr. 16 komt niet voor in het rijtje
  • Nr. 21 komt 2 x voor in het rijtje
  • Nr. 28 komt 2 x voor in het rijtje
  • Nr. 18 is niet Karpaten
  • Nr. 27 is Karpaten
  • Nr. 18 doet volgens mij niet eens mee....
Een rommeltje dus.... hoe moet ik dat nou leren? Nou zo ga ik het dus mooi niet leren he... ben natuurlijk niet gek!

Heb toen samen met Mam alles met de atlas van Piet nagekeken en nu klopt hij bijna... maar nr. 18 is geen plaatsnaam meer voor over, ook in de atlas kan ik niet vinden wat dat nou moet zijn.
Op school maar eens navragen.......

Ga naar bed... doei ...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: