maandag 10 april 2006

Yes, yes, yes ik heb hem!















Mijn 175 pins speldje!

Vandaag op school was de juf ziek en hadden we meester Jaap. Dat was alleen maar geiten.... lawaai maken, kletsen en niet werken... We hebben echt geen bal gedaan vandaag... Morgen krijgen we weer meester Jaap, nou moet nog zien hoe dat morgen gaat!

Vanavond in de bowling league ging het eerst niet zo geweldig. Mijn eerste game was wel aardig, de tweede was slecht en de derde stond ik echt als een speer te gooien!
Na een paar worpen had ik al 70 pins! Mijn laatste worp gooide ik nog een spare en had ik 170 punten! Dat was echt spannend. Mocht omdat ik een spare gooide nog één keer gooien en had nog 5 pins nodig om mijn 175 punten speldje te winnen... en wat denk je? Ik gooide er nog eens 8 om en had ik 178 pins! Binnen, hij was binnen mijn 175 pins speldje!!!!! Woooouuuuuhhhhh ... zo cool man... wat was ik blij!!!!!!!
Wat is ie mooi he?

Ga naar boven.... doei... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: