zaterdag 8 april 2006

Lekker eten!















Toetje van vanavond.......

Vandaag de hele dag in mijn kamer gewerkt. We zijn de hele dag bezig geweest met het in elkaar zetten van de 2 kasten die we gisteren gekocht hebben. In één kast heb ik al mijn boten gezet die ik al een paar jaar aan het verzamelen ben en in de andere heb ik mijn mooie dingen gezet die ik op onze vakanties gekocht heb. Die hagedis uit Barcelona is één van die mooie dingen, nou die staat echt helemaal geweldig in die kast!

Vanavond hadden we weer buren-eetclub en was het Pap's beurt om te koken. Nou die had weer hele lekkere dingen gemaakt. Op de foto kan je het toetje zien. Hij had voor mij een speciaal toetje gemaakt met een paashaas. Het was weer erg lekker... maar het lekkerste vond ik de asperges met ham en ei... oooohh daar kan ik wel een hele schaal van op, wat is dat lekker!

Het is al weer erg laat.... ga naar boven ...doei... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: