woensdag 26 april 2006

Spullen staan klaar!















Wat een berg met rommel he?

Vanmiddag alles klaar gezet, oude leesboeken, video's en spelletjes wat ik zaterdag op de vrij-markt hier in ons dorp op koninginnedag allemaal ga verkopen.
Die oranje kronen gaan we dragen als we 's middags naar Amsterdam gaan. Daar loopt iedereen in het oranje, zo vet cool man!

Een paar dagen geleden hebben we mijn skelter op Marktplaats gezet. Ik ben er inmiddels te groot voor en gebruik hem eigenlijk nooit meer. Vanavond kwam er iemand kijken die hem meteen kocht!
Ben ik er blij om... ben aan het sparen voor een laptop en het geld wat ik kreeg voor die skelter is een mooi begin, anders ben ik echt jaren aan het sparen...toch?

Ga naar boven... doei...tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Leon zei

My dad made a go kart out of wood and used parts of a baby carriage (the wheels and push handle). It was so cool.

Mijn papa maakte een go kart uit hout en gebruikte delen van een kinderwagen (de wielen en het duwhandvat). Het was zo cool.