woensdag 5 april 2006

Tennisles gekeken!














Tennisclub De Nieuwe Brug...

Vanmiddag na school ben ik met Mark meegeweest naar zijn eerste tennisles... dat was gaaf man! Een uur lang heb ik gekeken naar hoe hij met een paar andere kinderen les kregen. Nou dat lijkt mij ook wel wat hoor, het was zo gaaf! Misschien mag ik ook wel op tennis, maar dat zullen pap en mam nog even bekijken.















Helpen met zagen in de tuin....

Vanavond na het eten pap nog even geholpen met het zagen van een plank. Dat moet een nieuwe vensterbank worden voor in het kleine nieuwe kamertje. Van het weekend gaan we het kamertje helemaal afmaken. Ik ga nog een lijst van een oude spiegel schilderen. Mam gaat de gordijnen maken, pap de vensterbank en er moet nog wat aan de muur komen, zo is het wel erg kaal....

Ga naar boven... doei ...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: