dinsdag 18 april 2006

Spullen verzamelen!















Fietsen schoonmaken.....

Vandaag vertelde Mark dat zijn vader een kraampje aan het maken is voor Koninginnedag. Mark gaat dan oude dingen spullen verkopen op de vrij-markt hier in het dorp. Mark vroeg of ik ook ga staan om spullen te verkopen en of we dan niet samen achter een kraampje kunnen staan. Lijkt me vet gaaf man spullen verkopen! Mam zegt dat dat goed is maar niet de hele dag.... In de middag gaan we naar Amsterdam daar is het altijd groot feest!

Ben meteen de schuur in gegaan om te kijken of ik nog oude spullen heb om te verkopen. Ik mag van Pap mijn 2 oude fietsen verkopen. Op de foto ben ik ze aan het schoonmaken zodat ze er wat mooier uit zien en ik er dan wat meer geld voor kan vragen. Kan niet wachten tot het Koninginnedag is....

Ga naar boven... doei....tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: