zaterdag 22 april 2006

Vuurwerk op de kermis!















De push machine (muntjes schuiver)....

Vanmiddag na het boodschappen doen zijn we even een hotdog wezen eten bij Ikea. Net toen wij weg gingen kwamen Opa en Oma bij Ikea naar binnen! Nou dat was ook toevallig!

Vanavond zijn we met Opa en Oma mee geweest naar meneer Wong (de Chinees hier in het dorp)...nou het was weer heerlijk! Eten bij meneer Wong is altijd een klein feestje....zo lekker!


Ik aan het gokken.............................Licht op de kermis!

Na het eten (opa ging ook mee) zijn we naar de kermis hier in het dorp geweest. Om half 10 zou er een heel groot vuurwerk komen. Daar heb ik niet veel van gezien, was net zo lekker aan het gokken bij de muntjes machine.... dat is zo gaaf man! Heb weer aardig wat punten gewonnen die ik in kon leveren voor iets moois. Heb toen gekozen voor een paar dolfijntjes van glas, mooi voor in mijn nieuwe vitrinekastje!

Nu ga ik naar bed, het is al 11 uur geweest.... laat man.... doei... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: