maandag 17 april 2006

Pasen!















Opa aan een champagne cocktail!

He...he... eindelijk doet de internet verbinding het weer... Gisteren lag hij er steeds uit!

Zondagmorgen 1e Paasdag kwam Opa Frans naar ons. Ik kreeg van hem een heel mooi chocolade paasei, gaaf man!

's Middags na de brunch kwamen andere Opa en Oma die 's avonds ook gezellig meegegeten hebben. Het was een echt feestje! Ik had een lekker voorgerecht gemaakt van gerookte zalm met ei en garnaaltjes, daarbij hadden we een champagne cocktail met een aardbei....mmmmm... zo lekker! Daarna hadden we fondu... het was allemaal erg lekker en erg gezellig.....

Vanmorgen zijn we na het ontbijt naar de Praxis geweest om plantjes te kopen, we hebben er veel... Daarna hebben we Opa Frans naar huis gebracht. Opa had toen een probleem met zijn nieuwe TV. Er liep een streep door het beeld. Opa en Pap hebben toen alle boekjes van de TV doorgelezen maar daar stond niet in hoe je die streep met die letters weg kon krijgen. Nou dat was niet zo moeilijk hoor, heb toen even de afstandbediening gepakt en even heel goed naar de knopjes gekeken en zag toen een knopje met een streepje in het midden. Na even een paar keer dat knopje indrukken was de streep weg,,,, Ppphhhfff.... heb ik geen boek voor nodig.. gewoon even goed kijken toch?

Nadat we Opa naar huis gebracht hadden heb ik alle plantjes voor de tuin in potten gezet en in mijn eigen tuintje.... Mooi geworden, echt geweldig!

Nu ga ik naar boven moet morgen weer gewoon naar school... doei...tot morgen!


See the English version

2 opmerkingen:

Leon zei

I hope you had a "Happy Bunny Day" (Happy Easter) Men. :)

Ik hoop u een "Gelukkig Konijntje Dag" (Gelukkige Pasen) Men had. :)

men-a-men*s zei

Ja heel erg leuk! Bedankt Leon!