dinsdag 11 april 2006

Woooouuhhh.... Google earth!













Google earth..............

Vandaag op school hadden we weer meester Jaap... Nou het was weer bal! Een rommel in de klas..... Ook hadden we weer een Franse toets van meester Henk dat wij weer eens niet wisten, uit mijn klas wist weer niemand dat! De andere groep 7 natuurlijk wel weer dus die hadden wel thuis kunnen leren. Nou ik vind dat echt niet eerlijk, waarom horen wij nooit dat we Frans moeten leren?

Hebben jullie wel eens gekeken op Google earth? Nou dat is pas echt gaaf man! Je kunt het programma gratis downloaden op de site van Google zie link hier boven. Heb al heel vaak daar gekeken. Je kunt echt alles op aarde terug vinden. Moest voor school iets over Spanje hebben. Toen ben ik even naar Torremolinos gegaan in Spanje en toen zag ik zelfs de rots waar wij op vakantie altijd om heen liepen naar Torremolinos toe.... zo gaaf man!

Ook heb ik in Barcelona Parc Guell heel duidelijk gezien.... de bekende Gaudi bank kan je echt goed zien! Moet je echt eens gaan kijken man is zo ontzettend cool!

Ga naar boven.. doei... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: