maandag 24 juli 2006

Timmie heeft het warm!



















Timmie zit helemaal te schudden.......

Vandaag was ik bij Opa en Oma, Pap en Mam moesten werken. Daar heb ik lekker achter mijn eigen laptop gezeten. Ook kon ik Opa op mijn laptop laten zien waar we over 3 weken naar toe gaan in Italie. Gisteren hebben Pap en Mam eindelijk een vakantie geboekt! We gaan naar een camping 3 kilometer van venetie, echt helemaal geweldig met 6 zwembaden!
















Vanmiddag toen ik met Mam thuis kwam hebben we Timmie weer in zijn ren gezet en het andere hok wat we hebben er tegen aan gezet zodat hij wat meer ruimte heeft om te kunnen spelen. Hij kan dan van het ene in het andere hok lopen. Nou dat vindt hij wel leuk hoor!

Vanavond had Timmie het erg warm, hij zat maar te schudden. Zijn hele lijf schokte heel hard heen en weer, best wel raar om te zien. Maar hopen dat hij het straks minder warm heeft....

Ga naar boven... doei...tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooi hok zeg!!

Gr markvonk