maandag 3 juli 2006

Aaaaauuuuwwwww!
















Blauwe teen.......

Gisteravond was ik op zoek naar een kammetje om Timmie te kunnen kammen. Zijn haar valt erg uit, raakt zijn wintervacht kwijt.
Toen ik een la open trok van de badkamerkast vloog de hele la eruit.... patsss.... boven op mijn voet. Man wat deed dat zeer.... Binnen een paar seconden werd de nagel van mij grote teen helemaal blauw! Ik wist niet meer waar ik het zoeken moest van de pijn.

Heb de hele nacht niet geslapen voelde steeds maar het kloppen in mijn voet. Vanmorgen toen ik opstond kon ik niet eens lopen! Ben ook niet naar school geweest maar heb de hele dag met mijn been omhoog gelegen op de bank. Gelukkig gaat het nu wat beter en kan ik weer lopen....















Toch nog Timmie kammen....

Vanavond na het eten heb ik Timmie even lekker zitten kammen.... maar Mam mocht de kam zoeken.... dat doe ik dus niet meer... Timmie vond het lekker even die losse haren eruit kammen....

Ga naar boven moet morgen vroeg op... we hebben een tropenrooster op school. We beginnen om 8 uur en dan zijn we om 1 uur vrij.... Vanmiddag kwamen Mark en Romé langs met een brief waar dat in stond. Gelukkig maar want Mark vertelde vanmiddag dat het 30 graden was in onze klas... erg he?

Doei... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: