maandag 31 juli 2006

Naar de huisarts!
















Medicijnen tegen de muggen....

Vanmorgen toen ik opstond waren die muggenbulten nog steeds zo groot. Daarom ben ik vanmorgen met pap naar de huisarts geweest want dit is niet meer normaal! Dertig bulten zo groot als eieren, heb vannacht niet geslapen van de pijn en de jeuk.

De huisarts gaf meteen een medicijn dat ik ook als we straks op vakantie gaan gewoon door kan slikken en dan zouden die muggen mij niet zo gauw meer steken. Nou dat hoop ik dan maar. Ook kreeg ik nog een zalf die eigenlijk meteen al werkte....gelukkig maar.

Na de huisarts ben ik met Pap meegeweest naar het werk. Daar was vandaag een boel te doen man! Ik moest vakken vullen in het magazijn maar het was zoveel ik ben niet eens klaar gekomen. Was wel een leuk werkje!

Ook hebben we nog boodschappen gedaan en heb ik eindelijk mijn voetbal kunnen kopen bij de MAKRO, mooi ding man een echte Nike!

Ga nog even lekker buiten spelen met mijn nieuwe bal ....doei...tot morgen!

See the English version

5 opmerkingen:

Dak-Ind zei

Nike world headquarters is based in Beaverton Oregon. a 45 minute drive from our home. Nike was founded right here at the University of Oregon so its exciting to see you have a product from my home.

i hope you feel better soon!

Leon zei

Bzzz, Bzzz, Bzzz. I hate mosquitos and can't sleep until any in my bedroom are dead. We don't have too many of them in Victoria.

Bzzz, Bzzz, Bzzz. Ik haat muggen en kan slapen niet tot om het even welk in mijn slaapkamer dood zijn. Wij hebben teveel niet van hen in Victoria.

Anoniem zei

Menno,ask mam to buy you a klamboo
(net around your bed.)
You are allergic to these little monsters.
Tante Suus

men-a-men*s zei

Ja een klamboe, de dokter zei dat ook al. Ik denk inderdaad dat dat de enige oplossing is. Ja monsters dat zijn het!

men-a-men*s zei

Nike, iedereen op mijn school is gek op Nike. De meeste kinderen lopen op Nike schoenen.

Nike, everybody in my school loves Nike. Most of the children have Nike shoes.