woensdag 26 juli 2006

Saaie dag!
















Lekke band.....

Vandaag was het zo heet.... Je kon niets doen of je werd kletsnat van het zweten. Toen ging ik vanmorgen maar een beetje fietsen en ik was nog niet opweg of ik kreeg een lekke band! Geen bandenplakspul in huis natuurlijk....mooi stom. Toen de fietsenmaker maar bellen maar die was natuurlijk dicht, het is woensdagmiddag, dan zijn de fietsenwinkels hier op het dorp allemaal dicht.

Nou toen had ik helemaal niets meer te doen. Bijna iedereen hier in de buurt is nu op vakantie. Toen ben ik even naar het voetbalveldje bij school gelopen, hebben ze daar de doelen weggehaald. De mensen die daar tegenover wonen hadden er te veel last van!

Ben ik maar weer naar huis gelopen.... daar kreeg je het al warm van ...alleen maar een stukje lopen....bbbaaaacccchhhh..... Nee dit is niet fijn...morgen wordt het minder warm zeggen ze, hoop ik dan maar.

Ga nog even met Timmie spelen.... hij zit ook maar heen en weer te schudden van de warmte.....

Doei...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: