zaterdag 15 juli 2006

Ik heb hem!
















Wooooowhhhhhh... wat is ie mooi he?

Gistermiddag laat belde de computerwinkel dat mijn laptop binnen was. Nou Pap en ik zijn toen meteen naar de winkel gegaan om hem op te halen. Alleen moet hij van de week nog even terug omdat er nog een dingetje in moet zodat het geheugen naar 1 GB gaat. Maar dat geeft niet kan ik er van het weekend toch al vast mee spelen.

Toen ik thuis kwam waren Lidy en Arjen er al die 's avonds bij ons kwamen eten, maar ik ben toch lekker even met mijn computer bezig geweest. Kon hem toch niet zo maar in de doos laten zitten?






Het menukaartje van ons etentje van gisteren.....




Daarna hebben we heerlijk gegeten, lekker voorgerechtje, toen pasta met zalm en tussendoor een spoom (champagne met citroenijs)...... mmmm... heerlijk!

Ga stoppen nog even een leuk spelletje op mijn laptop spelen... doei!


See the English version

1 opmerking:

Leon zei

Oooo your laptop is coooool. I am jealous now. :)

Oooo uw laptop is "coooool". Ik ben jealous nu:)