dinsdag 11 juli 2006

Even naar Oma!















Vanavond even naar Oma geweest... moest even een envelop ophalen die ik van de week vergeten ben.... tja... en toen stond Mam net klaar met het fototoestel......

Vanmiddag na school heb ik eindelijk mijn werkstuk afgemaakt op de computer....ppppfff... Alleen toen ik de laatste bladzijde uit moest printen was net de inkt van de printer leeg... Het ging maar om één regel, dat was zo stom man!






















Toen moesten we naar de PC winkel om een nieuwe inkt ding te kopen. Daar hadden ze toch een mooie laptop in de aanbieding, nou die kan ik dus al kopen van het geld wat ik heb. Van het weekend heb ik mijn spaarpot leeg gemaakt en daar kwam heel veel geld uit.
Jammer alleen dat ze hem niet op voorraad hadden.... Maar misschien krijgen ze hem nog wel. Als dat zo is zouden ze ons bellen...ik kan niet wachten tot ze bellen, hij is zo gaaf man!

Toen we thuis kwamen stond Pap's varken die hij in Frankrijk gemaakt heeft op de tuintafel. Piet had ook die gebakken en was erg mooi geworden. Leuk he?

Heb net nog even de laatste regel van mijn werkstuk uitgeprint en toen was het werkstuk helemaal klaar!

Ga naar boven.... doei...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: