vrijdag 30 maart 2007

Yes, ik heb hem!


















Mijn nieuwe saxofoon...

Vanmiddag op muziekles kreeg ik mijn saxofoon. Hij is mooi man! Het spelen gaat echt heerlijk! Het was wel een beetje gek want ik moet nu blazen met een rietje en dat is wel heel iets anders als een mondstuk van een trompet. Maar ik vind het zo cool man!

De meester heeft me helemaal laten zien hoe ik de saxofoon schoon moet maken iedere keer als ik er op gespeeld heb. Dan moet er een leren doekje aan een koordje doorheen getrokken worden een paar keer. Ik moet alleen zelf de rietjes voor het mondstuk kopen maar die zijn niet zo duur zei de meester, alleen gaan ze wel snel kapot.

Had vandaag nog een mazzeltje op school. Vanmiddag moesten we op school helpen met het tillen nieuwe bureaus uit de vrachtwagen. De school had er 21 besteld maar er kwamen er 32, veel te veel dus en ze konden niet terug naar de fabriek. De meester vroeg toen wie er één voor thuis wilde hebben, nou dat hoefde hij geen 2 x te vragen. Heb meteen Mam gebeld en die vond het goed. Ook Mark heeft er één weten te krijgen. Marks vader heeft toen de mijne naar ons huis gebracht en nou staat hij op mijn kamer, gaaf man! Ben er zo ontzettend blij mee!

Ga naar boven.... doei... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: